مصاحبه آرشیو خبر ها
مهاجم جدید ؟ نیاز ندارم ! دیبالا ؟ شاید به عنوان ترکوارتیستا

مهاجم جدید ؟ نیاز ندارم ! دیبالا ؟ شاید به عنوان ترکوارتیستا

یوونتوس در آخرین بازی دوستانه ی خود مقابل اسپانیول متوقف شد تا الگری تیم خود را در فاصله ی یک هفته مانده به آغاز رقابت ها، محک سختی بزند. سرمربی تیم یووه در پایان دیدار به خبرنگاران گفت:

 

فصل برای ما از دیدار شنبه ی آینده مقابل فیورنتینا آغاز خواهد شد، پس ما باید مطمئن باشیم که به خوبی آماده هستیم. امروز عصر بازی تمرینی بسیار خوبی را سپری کردیم، هر چند حریف تا حدودی دفاعی بازی می کرد اما موقعیت های خوبی داشتیم.

 

الگری ادامه داد:

 

ایگواین بازیکن جدید ماست که دیرتر از سایرین به تمرینات تیم اضافه شد و به همین دلیل نیاز به زمان دارد که به آمادگی بیشتری برسد و هماهنگ باشد. هنوز مطمئن نیستم که حضور دیبالا به عنوان ترکوارتیستا در پشت سر ایگوایین و مانژو می تواند ایده ی خوبی باشد یا خیر اما یقینا این تفکر وجود دارد.

 

پوگبا با رقمی نجومی از یوونتوس رفت و نام های زیادی چون متویدی، ویتسل، فابرگاس و... برای پیوستن به تیم یووه مطرح شدند، سرمربی در این باره گفت:

 

این بسیار مهم است که دو بازیکن جدیدی که به ما اضافه می شوند بسیار توانمند باشند، از لحاظ تاکتیکی بسیار قوی باشند و از شخصیت کافی برای حضور در یووه برخوردار باشند. نقل و انتقالات در 31 اگوست بسته می شود و باشگاه عملکرد فوق العاده ای داشته است.

 

سرمربی به خرید مهاجم نیز پرداخت و گفت:

 

ما به مهاچم جدید نیاز نداریم، زیرا نمی توانیم بازیکنی را پیدا کنیم که توانایی های بیشتری از مهاجمان فعلی ما داشته باشد.

 

الگری در نهایت به پیانیچ اشاره کرد و گفت:

 

او شبیه هرنانس است، او وقتی به یووه اومد تجربه ی بازی در جلوی مدافعان را نداشت اما حالا شرایط به کل تغییر پیدا کرده و بازیکن متفاوتی است. فکر می کنم پیانیچ یکی از بهترین بازیکنان جهان در این پست خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: